Четирите Д - дисциплина, дистанция, дезинфекция и Дарина

 


Отивам до магазина.

На влизане един господин отърка телесата си в левия ръкав на якето ми. Извадих дезинфектант от чантата си и напръсках щателно мястото. Чувствам се като истински Райд - Убивам ги на място, изтрепвам ги до крак!


Купувам си шоколад.

Прибирам се вкъщи.

Събличам всички дрехи още на вратата

и влизам в банята да се дезинфекцирам.

Навсякъде, от-до, няма тънга-мънга.


След дезинфекцията ми е ред на шоколада.

Слагам маска и ръкавици.

След това слагам обилно количество веро на абразива на гъбата и старателно изтърквам опаковката му.

Оставям го три дни да отлежи, че да не би случайно да е останал някой мутирал микроб, който не го ловят вируси, а такова бе, препарати. Не умирга от балончета исках да кажа. След три дни слагам ръкавици и започвам да ям с идеята, че всичко е под контрол. 


Ше гледам вечерната емисия КОВИДни. Отивам в банята.

Запретвам ръкави като един истински Монк и започвам щателна дезинфекция на ръцете си, които преминават през най-различни препарати от сапун до белина и кислол.


После отивам в хола.

Обличам един дъждобран.

Слагам маска, ръкавици и очила.

Това е превантивна мярка срещу КОВИД, защото телевизора ми е на разстояние по-малко от 1,5 метра от дивана, не се знае Ани Салич дали няма да се изкиха, докато чете поредната порция КОВИД новини. А вече и през телевизира минават петжи и КОВИД. НАУЧНОДОКАЗАНОЕ! 


През 15 минути освежавам въздуха в апартамента като пръскам с ДЕЗИНФЕКТАНТ. Друго си е да ти мирише на чистичко. 


Всички мебели са облепени със стреч фолио.


Четката ми за зъби седи накисната в разтвор с вода и тризон. 


Отивам до магазина.

По пътя маската пада на земята, без да видя.

Една баба я сграбчва в ръка и ме догонва да ми я върне, щото знае, че ми е жизнено необходима. 

Подава ми я.

Изтървам я.

Пада на земята.

Вдигам я.

Изтупвам я бързо.

Не е седяла 10 секунди на земята, значи е чиста. Бабата със сигурност си е дезинфекцирала ръцете, преди да ми вземе маската от земята. Освен това я държеше от външната страна. Значи всичко е точно. Слагам я, така че да покрие устата и носа и влизам. 


На това му казвам аз да са ти сбъркани представите за света.

Коментари