Накратко за изборите в живота ми:

Вариант едно: 


Мисля.

Премислям.

Смятам. 

Сравнявам.

Анализирам.

Претеглям силни

и слаби страни, 

плюсовете и минусите. 

Губя излишно време и нерви. 

Чета етикета. 

Консултирам се. 

Допитвам се. 

Чета научна литература. 

Научни статии. 

Някакви си ревюта. 

Мнения. 

Отзиви. 

Анализи. 

Давам си време

преди да взема крайното решение. 

И чак тогава правя своя избор. 


След време разбирам, 

че това е едно от най-лошите решения, 

което някога съм вземала. 


Вариант две: 


'земам без да мисля. 

Грабя нещо на сляпо. 

Дори не го оглеждам. 

'се ми е таа кво ше излезе накрая. 

С какво качество е. 

Колко е вървежно. 

Колко положителни ревюта има. 

Не ме интересуват силните 

и слабите му страни. 

Нито кой-какво мисли. 

Не питам никого. 

Не се консултирам.

Не казвам на никого. 

Действам инстинктивно. 

Импулсивно. 

Безразсъдно. 

Омръзнало ми е просто 

от толкова вглъбяване в детайли. 


Накрая се оказва, че действайки по вариант две, това е един от най-правилните избори на покупка на омекотител, които някога съм правила.

Коментари